fredag 20. mars 2009

Noen ganger så lønner det seg å være syk.

Ble så glad akkurat nå pga at en veninne sa til meg på msn at vi hadde hatt prøve i spansk idag, som ingen selfølgelig visste noe om. Spansklæreren min liker å overaske oss med sånt, og han synes vell det er latterlig morsomt å se trynene våres når han gir beskjed om at det er prøve. Er så glad nå for hvis jeg hadde vært der så hadde jeg garantert fått stryk for jeg hadde ikke gjort spansklekse, har vært så utrolig mye å gjøre denne uken. Vi hadde nynorsk innlevering i går, har prøve i matte på tirsdag så jeg har sittet og øvd og prøvd å forstå dette hersen drite også har vi en engelsk prøve på mandag som jeg har øvd til +++ mange andre lekser...
Så har det ivertfall vært litt flaks i uflaksen :D

Cya ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar